Dzięki inicjatywie Związku POiD oraz wsparciu marki SOUDAL, rusza ogólnopolski konkurs dla fanów idei DOBREGO MONTAŻU: „Pokaż nam swoje okno”.
Ideą konkursu organizowanego przez Związek POiD jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest profesjonalny montaż stolarki budowlanej. – W efekcie popełnionych podczas instalacji błędów, energooszczędne produkty nie zachowują swoich wysokich parametrów technologicznych oraz szybciej niszczeją – podkreśla Paweł Wróblewski, Dyrektor POiD.
Konkurs odbywa się na FanPage kampanii „DOBRY MOTNAŻ" pod adresem: www.facebook.com/dobrymontaz. Aby wziąć w nim udział, wystarczy udzielić poprawnej odpowiedzi na pytanie zawarte w poście konkursowym oraz zamieścić na FanPage kreatywne zdjęcie swoich okien. Konkurs trwa od 2 do 16 marca 2016 roku. Pięć najlepszych odpowiedzi zostanie nagrodzonych zestawami produktów SOUDAL. Łączna wartość zestawów wynosi 700 zł.
„Dobry montaż jest tak samo ważny jak dobry produkt” – pod takim hasłem, Związek Polskie Okna i Drzwi od ponad roku realizuje kampanię edukacyjną „DOBRY MONTAŻ”. Kampania ma na celu edukowanie inwestorów indywidualnych, którzy planują zakup stolarki budowlanej i zbudowanie ich świadomości w zakresie technik i zalet poprawnego montażu oraz korzystania z usług autoryzowanych ekip monterskich.
Zapraszamy do udziału w konkursie!
www.facebook.com/dobrymontaz
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/pokaz-nam-swoje-okno-i-wygraj-zestaw-produktow-8222zrob-to-sam8221-marki-soudal